Ensam

Nu sitter jag ensam hemma, Elias å Jonne åkte till Jonnes föräldrar å skulle äta. Jag orkade inte följa med. Dom skulle äta stuvade makaroner och korv.. Blää! Jag har ju fikat på safari så jag överlever ett tag till.

Imorgon ska jag kanske gå å träna, om jag inte måste jobba. Känner mig stor och fet idag, har inte tränat på typ en vecka, känns ganska dåligt det.

Lyssnar på MIN musik nu, inte ofta man får det, det brukar vara en liten kille som studsar i sängen å säger -dansa min musik! Så då får man snällt sitta och lyssna på emil, pippi och bolibompa medans ungen skuttar glatt i sängen.. Man blir less efter ett tag.

Nä, ska äta nåt.

Kommentarer
Postat av: domi

Du var ju inte hungrig när svärmor bjöd mat...sen plötsligt ska du äta nå´t...?
Ut till helgen..? Jag menar MARKNAD!?

2008-02-12 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0