Dagis dagis

Ska snart hämta min lilla pojke från dagis. Sen ska vi vara ute i solen och leka. Hoppas bara att han är på bra humör och inte börjar springa iväg åt fel håll och göra mig irriterad.. Ibland blir jag så lätt irriterad på honom, me ska försöka hålla mig ett tag iaf.. Det är lättare om man har med sig någon att prata med när man är ute med honom, då kan han få göra vad han vill. Eller kanske inte precis vad han vill, men sitta i sin snöhög och tugga snö tills han blir less. Jag har inte världens bästa tålamod direkt.

Nu vill jag bli frisk så att jag kan gå å träna igen! Men jag är inte sådär helsjuk, bara halvsjuk jättelänge.. Eller om typ en vecka är jättelänge vet jag inte, men jag tycker det!

Snart är det sportlov här.. Har då bestämt att Elias ska sluta med sin förbaskade tutte! Jag är nog ledig hela veckan så.. Men hur ska vi göra? Hade tänkt att "byta ut" tutten mot en leksak som han får välja. Men vad gör man lixom av tuttarna sen? Slänger dom? Nä, då skulle han få panik.. Eller om man ska säga att man ger bort dom till andra små bebisar som behöver dom bättre än honom.. Äh, jag vet inte, men har en stund att tänka på det.. Nån annan som har ett bra förslag? Jag vet att man bara kan ta bort dom bara sådär, men jag vet inte om jag vill göra så.. Hoja.. Svårt det där, vill ju inte att han ska ha tuttbett hela livet..

Kommentarer
Postat av: Katja

Man kan prata med personalen på leksaksaffären, och byta in nappar mot leksak? Ge till tandläkaren, hänga upp i skogen till smådjuren, ge till typ saga... Lycka till!

2008-02-18 @ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0