Af...

Dom är så roliga på det där bygget. Man kommer dit, pratar i nån minut och sen får man en ny tid.. Men dit SKA man ändå! Kan jag inte bara få ringa dit och säga -jo, jag jobbar ibland.. jaja, okej, får jag en ny tid att ringa på nu?!

Nu har jag tryckt i mig lite lunch, det blev rester från igår, lax med pesto och grönsaker. Måste ju äta gi-mat nångång iaf.. Innan jag går upp alla mina kilo jag har gått ner, fast då hade jag fan.. Jag vet inte, svulit mig själv tillbaka till min nuvarande vikt! Jag vill gå ner mer i vikt, fast nu är det ganska lagom, lite deg-häng-mage bara, men äh, jag trivs ganska så bra i mitt nuvarande flärre. bara det inte blir mer fläsk på grisen så får jag väl vara nöjd.

Tänkte duscha oxå men.. Äh, orkar inte! Det är ju jobbigt. Å så blåser det ute och då gör det ont i ett nyduschat ansikte. fast mitt ansikte kliar nästan inte nåmer, undra om det beror på det parfymfria schampo? Eller att jag använder a-krämen? Kanske en balndning av det..

Tänk om jag verkligen är laktosallergiker?! Fick lite småont i magen efter maten igår och fes så det luktade sådär.. Gott som det bara kan. Men vad hade jag ätit då? Kanke två bitar fetaost å så var det mjölk i peston och såsen.. Fast det är ju så liiiite! Inte kan väl det vara så? Jag har ju kunnat dricka mjölk då och då, och låglaktosfil har jag oxå kunnat äta, men nu går inte det. Åt sån fil till frukost för nån veka sen och fick ooont i magen och blev dålig i magen.. Jag vill vara frisk och normal istället! Okej, normal kan jag ju aldrig bli.

Som en kille sa åt mig på krogen förra helgen -Du är ju rolig för att vara tjej!
Undra vad han hade träffat för tjejer innan? Inte då mina kompisar, för vi är alla roliga och en skvätt galna!

Kommentarer
Postat av: Maria

Han hade säkert träffat mig tidigare, jag brukar få höra att jag är dryg, fast inte när jag är så där jätte full då brukar folk tycka jag e rätt okej. men jag är nog inte rolig.

2008-02-14 @ 14:13:19
Postat av: Nina

hehe nä mej hade han då inte träffat jag är ju asball!eller galen iallafall..

2008-02-14 @ 14:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0