Äntligen!!

Har tygbiten från ikea kommit till användning! Tog ju bara.. Ett bra tag!


  Blev ju inte perfekt, men ser lite roligare ut iaf.. Hoppas jag. Så nu har jag ganska mycket såntdär tyg kvar å vet inte vad jag ska göra av det!


 Hittade ett underligt djur i toaletten igår.. Spolade ner den i tossin så var det problebet löst!


 Idag var vi ute en sväng, åkte lite kälke, klättrade i snöhögar och gick på stan å köpte en klapp.


Nä, ska micra lite rester, Jonne jobbar å jag å Elias.. Ska väl.. Öhhh, leka.

Kommentarer
Postat av: peka

Matchande gardiner?

2008-12-21 @ 15:55:44
Postat av: NIna

Vad schnyyggt de blev.Ja, gör gardiner till.Lätt å sy en rak grejsimojs bara.

2008-12-21 @ 18:59:39
Postat av: Katja

jag vet, du ska ge det till mig!! Skitsnyggt ju!!

Åh, vad jag längtar efter snööö...

2008-12-22 @ 20:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0