Regn..

Eller lite halvregnit är det väl idag. Kallt oxå, kanske dax för långkallingar snart?

Elias är nu på sitt dagis, är så himla nöjd med hans nya avdelning. Fröknarna där tror oxå att det är bra för honom på storbarnsavdelning, det är ju lite högre tempo där och det behöver nog min pojk. Man märker på honom att han är mycket lugnare (och tröttare) efter dagis numera. På småbarnsavdelningen så var han ju skitpigg och överaktiv efter dagis och slogs på dagis.. Dom har inte nämnt nåt sånt på nya avdelningen, måste kanske fråga.

Märkte igår att Elias kan räkna till 10.. På engelska?! Jag har hört honom räkna till 5 på engelska.. Men till 10? Låter väldigt gulligt iaf.
Wann, tvo, free, får, fajv, six, sebben, ejt, nain, ten!!

Ska försöka orka måla hans säng vit.. Men.. Öhhh, vilken sorst färg? Ska man slipa först? Kommer jag ens orka sätta igång? Hoja..

Ska jobba kväll idag, ska snart göra lunch till mig så jag orkar med hela långa kvällen. Näst sista dagen idag.. Lite skrämmande ändå, kommer att sakna alla gamlingar och personalen. Har kännts så bra att ha ett schema, veta vilken tid man börjar nästa dag. Snart blir det annat. Inte veta OM man ens jobbar nästa dag? Vilken tid? Vart ska jag?!
Börjar få ont i magen.. Tror inte jag kommer att orka med det så länge, måste skaffa mig ett riktigt jobb.

Nä, nu ska jag göra lite lax!

Kommentarer
Postat av: Nina

Klart han var tvungen att slå ner domd är småungarna när dom int ekunde nånting.Hääääähä.

2008-08-27 @ 12:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0