Nyklippt unge

Såklart blev bilden lite dålig.. Men skit i det, man ser ju håret på ett ungefäääär iaf!

 Eller.. Bilden är väl bra, det är väl min unge som ser lite knasig ut.. Men nyklippt är han iaf, tack mamma!

Såhär sover min unge ganska ofta om nätterna..

 Kanske det är kallt.. Eller knappats, Elias svettas som en gris.. Hela tiden!

Var på massa loppisar idag, hittade en film och en bunt serietidningar.. Jaja, skönt att komma ut iaf. Fikade där på fiket i järnvägsparken, lekte sen där i lekparken.. Å sen åkte vi hem å.. Glodde film å halvsov.



Fick äntligen in lite bilder på datorn! Vet inte varför det inte har gått, datorn har vägrat helt enkelt. Men nu har jag såklart inte tagit så mycket bilder, har ju inte orkat eftersom jag ändå inte har kunnat sätta in dom.. Nåja.

Spelat Mario Party 8 och Den där Mario och Sonic olympics på Wii igår, det var ju skitkul! Synd att jag inte var bäst på allt bara, men det fick gå ändå. Är inte en lika dålig förlorare som jag var förut. Men jag tror inte jag vågar mig på Monopol än så länge..

Jaha, två veckor kvar på jobbet.. Fick ju förlängt igen, kanske har skrivit det, ids inte gå tillbaka å läsa min blogg bara för att se vad jag har skrivit.. Men men, nån annan kanske är lika senil och glömmer bort det jag skriver..

Nu vill jag att det ska vara kvääääll!!!

Kommentarer
Postat av: peka

hoja, alltid ska ni gå å klippa alla fina lockar! fast det växer ju så fort ändå så..

2008-08-31 @ 19:01:01
Postat av: sofie

nå, det syns ju vem som är pappa iaf... jonne har en mini-me

2008-08-31 @ 20:33:34
Postat av: Nina

Äh han är fin utan massa lockar han är ju en kille inte Skorpan lejonhjärta....

2008-08-31 @ 21:06:56
Postat av: sofie

jag brukar förresten också sova sådär ju

2008-09-01 @ 06:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0