Mobil..

Har fan bestämt mig, ska köpa en ny mobil!

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h00005VwOO4JJ?ProductID=XBrD4QFHIikAAAEWGhUxgJDo&CatalogCategoryID=qq_D4QFHmY8AAAEOnr5ZtSw4

Oj, blev en lång länk.. Men en sån kanske jag köper. SKa ha med abbonemang hade jag nog tänkt.. Men fattar nada av såntdär, så får fråga nån som vet lite bättre.

Fick förlängt på Solbacken, skulle ju bara ha jobbat denna vecka, men fick 3 veckor förlängt, inte helr fel! Synd bara att jag jobbar nästa helg då.. Alltså inte nu till helgen men sen. En 12-timmars helg igen! Hoooja! Jaja, men får ju lite pengar iaf.

Kommentarer
Postat av: sofie

vad vill du använda mobilen till? fota mycket eller bara typ ringa och smsa?

abonnemang är bra, finns ju massa olika så man kan ta något som passar. fråga om du undrar något så kan jag kanske hjälpa :)

2008-08-05 @ 22:23:44
Postat av: nina

det finns ju de här lätta mobilerna me typ bara siffror och svara och lägga på luren knapp,ifall du bara vill kunna ringa asså

2008-08-06 @ 13:53:29
Postat av: peka

såg på e-giganten att det nog gick att få sån telia-abonemmang, men jag hade hellre köpt på telia ändå

2008-08-06 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0