Host host

Elias hostar som en galning.. Nu har han sovit ganska lungt ett tag, men från att jag la honom i sängen så hostade han säkert.. En timme i sträck ungefär. Han hostade så att han nästan kräktes och klagade på ont i ryggen. Hans andning låter oxå lite.. Pipande eller vad man nu ska säga, ansträngd. Ska nog ringa vc imorgon. Kanske han har en släng av förkylningsastma eller nåt. Eller så säger dom bara att han är förkyld och ska vila.. Typ. Ge en alvedon så blir allt bra.

Det här att anmäla vab på fk är inte lätt.. Inte om man inte har ett riktigt jobb! Jag fattar inte ens hälften av vad jag klickar på! Kan man inte bara klicka på en knapp "Jag är hemma med min unge idag" å så är det bra med det?! Nejdå, det ska tjorvas med frågor.. Typ "Vad åt du till frukost den 4/6-03?" Okej, inte riktigt.. Men nästan!

Är hemma imorgon oxå.. Bra start på "riktiga" jobbet! Mitt sommarjobb är ju slut nu..

Kommentarer
Postat av: Katja

Hur länge har du fått jobb nu då?

2008-08-12 @ 18:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0