Hoooooooja!!

Varför kan jag inte sätta in bilder på datorn för?! Blir ju GAAAALEN! Inge kul att skriva blogg ju när jag inte kan sätta in några bilder!! Äh, får väl sluta blogga då.

Idag skulle ha varit sista dagen på Solbacken..  Men fick två veckor förlängt! Skitbra ju! Så nu har jag varit där i 7 veckor, skulle bara ha vart 4.. Men helt okej för mig ju.

Hämtade min trollunge från dagis idag, fick en liten rundvandring oxå och fröken pratade lite om vad dom brukar göra där och sånt. Hoja, det är massor av barn och hur mycket som helst att göra, Elias trivs då så jäkla bra.

Tittar lite Mimmi på tv nu, kommer ihåg den från förr. Fan vad gammal jag börjar bli!! Fyller ju för tusan 25 jäkla år! Hoja.. Hoja. Undra om jag ska ha en riktigt stor fyllefest? Eller bara begravning för mina å som gått? Eller det kanske är samma sak.

Kommentarer
Postat av: nina

eller en liten fyllefest iaf :)

2008-08-28 @ 20:33:35
Postat av: Maria

En fest ska du ha.

2008-08-29 @ 07:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0