Hjälp!!

Jag är i desperat behov av hjälp! Ska hänga upp tavlor, men vart tusan ska jag hänga dom?! Peka, du får komma hit å hjälpa mig!! Å ska köpa mig en ny mobil.. Å återigen, Peeeka, du får hjälpa mig att välja en!
Hängde upp en tavla i sovrummet idag iaf, den som Kicki målade, den med Elias på. Den gillar jag väldigt mycket!

Såg en fiiiin vagn på kiruna.cc idag.. En retrovagn med brun machester å gult frottétyg på insidan! Hur fin som helst! Måste skaffa en till unge så man kan köra en sån fin vagn.

nä, nu är det väl dags att sova. Nån som har ett skitbra boktips?? Vill börja läsa böcker igen, men det ska vara en bra! Annars somnar jag efter första sidan..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Inte är det någon fara att dricka välling heller. Vuxna gör det ju också...

Fast är man orolig för tänder kan man ju dricka ur mugg istället.

2008-08-04 @ 22:43:13
Postat av: Kicki

Va kul att den används iallafall :) hehe.

2008-08-05 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0