Helgen avklarad

Det gick.. Gaaanska bra att jobba helg iaf, alla gamlingar lever å fick sina medeciner iaf. Trött som.. Nånting var jag på söndag kväll när jag la mig i siffan å glodde tv. Skönt att vara ledig idag måste jag säga!!

Nu är det 4 dagar kvar på Solbacken.. Det går nog fort.

Elias får dricka sin välling så länge han vill, det är ju inte onyttigt precis. Å om man skulle tycka att dricka i flaska är dåligt för tänderna.. Nää, det tror inte jag, hur länge tar det att dricka en flaska? Några minuter om ens det?! Så det gånger två per dag tror jag knappast skadar tänderna. Den där tutten däremot.. Bra att vi slutade med den iaf, av den kan ju tänderna bli fula. Men inte än på ett tag iaf.

Jag vill köpa nya grejer till min lägenhet! Fast måst nog köpa lite möbler först att sätta alla saker i.. Vet inte vart jag ska sätta alla mina saker som nu ligger i kartonger i hela lägenheten.. Får proppa in allt i garderoben eller nåt. Kommer inte ens in i mitt förråd.. Eller kommer inte in i dörren som leder till alla förråd, inte nu efter att dom bytte låscylinder till min lägenhet.. Fast sist jag var i förrådet så hade nån hängt upp ett hänglås på mitt förråd!! Hoja.. Nu hade jag fan behövt det. Måste nog ringa kbab.

Kommentarer
Postat av: Nina

Nä vaddå jag har druckit öl ur flaska flera år och mina tänder är skitans raka.Dock ska man inte försöka öpnna kapsylen med gaddarna, men det behlöevr man ju inte glra med omma-flaskan....

2008-08-04 @ 17:06:07
Postat av: peka

Ja, jag drack väl ommmmmma tills jag var.. i skolåldern OCH hade tutte..mina tänder är väl inte sådär jättesnea eller nåt..

2008-08-04 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0