Trött

Har jobbat 7:30-16 idag och det kommer jag göra resten av denna vecka och hela nästa vecka. På SAMMA ställe!! Känns konstigt.. Men såklart bra att få en chans att lära känna barnen och fröknarna. Så det blir liiite pengar iaf. Så jag kanske inte behöver SVÄLTA IHJÄL!!

Nu har jag lagat mat till mig å ungen, fläskkorv, mos och rivna morötter blev det. Å till Elias allt det å lite saltgurka.. Hur nu det kan vara gott.

Jag måste börja ta tag i mitt liv, jag är ju för fan 24 år! Det är på tiden. Känns som om det kommer att gå nu. Inte uttnyttja andras snällhet.. Det funkar inte längre, jag måste skaffa mina pengar själv! Ha ett eget jobb! Jag måste ta lite mera ansvar, det är ju ändå MITT liv, kan inte slösa bort det på att lata mig och vara jobbig. Ska försöka hitta nåt jobb jag trivs med. Innan det händer så får jag vara vikarie lite här å var. Ska vara på Solbacken halva sommaren iaf. Alltid nåt. Nu MÅSTE du fixa det här! Du har inget val! Det måste bara gå!


Kommentarer
Postat av: Katja

Vi har precis läst om ålderskriser, låter som en lite sen 20 års kris... Hitta på nåt, gå nån kurs, nåt du är intresserad av, eller bara nåt du är nyfiken på. Man känner sig så himla duktig och stolt när man lär sig nya saker!

2008-04-17 @ 17:23:41
Postat av: moster

jasså det finns 20- års kris också, det visste jag inte, det är kanske det min lilla Lisa blivit drabbad av lite grann!

2008-04-18 @ 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0