Lite ute å sånt

Jag å Elias tog en liten vända ute idag efter dagis, man måste ju vara ute lite när det är fins väder.. Annars får jag dåligt samvete! Fast dom hade ju vart ute med dagis idag, men lite mer friskluft skadar ju inte!
Elias fick ha stövlar å galonisar, å jag sa till honom att NU får du hoppa i vattenpölar. Han blev överlycklig och direkt när vi kom ut så började jakten på vattenpölar.

  -Vars är vattenpölen mamma??


 Äntligen hittade vi en vattenpöl! På vägarna fanns ju en massa slask, men där fick han inte vara.. Dumma mamma tyckte Elias!

Gick en vända bland lite hus, låg lite i snöhögarna å käkade snö.. Elias alltså. Sen gick vi hem och ungen ville spela Mario Cart. Han börjar kunna liiite iaf.

 Snart är han väl bättre än mig.. I apa-spelet är han nog bättre än mig iaf.. Lilla snorkis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0