Kväll igen

Har jobbat halva dagen, hämtat ungen, hem å duscha å sen direkt iväg till Jonnes föräldrar å äta gratismat. Jäkligt god gratismat måste jag säga. Köttfärsbiffar, potatis, sås, grönsaker och stekt lök.. Ja, å lite fetaost oxå. Mycket bättre än maten på dagis, där var det nämligen fiskbullar! Dom smakade inte mycket men jag gillar inte konsistensen.. Geggigt och.. Nä, bläää.

Imorgon är det dags att vara fritidsfröken.. Hjälp mig någon!! Hur ska jag överleva?! Ungarna är nästan längre än mig å uppkäftiga som.. Jag vet inte vad. Dagis är ändå bättre. Fast ändå inte bra, men det går väl an iaf.

Nåt som är jobbigt med att jobba på dagis är att jag blir sjuk, eller iaf halvsjuk hela tiden. Nu har jag sånär öronvärk å lite annan värk här och var. Huvudvärk får man ju nästan varje dag på dagis, kanske borde ha öronproppar på mig hela dagen?!

Måste träna oxå.. Men när ska man hinna med det?! Kansk efter jobbet.. Varför har jag varit så lat med träningen för ?! Jag var ju ändå bara hemma å glodde hela dagarna, hade ju lika gärna kunnat träna! Dumma Eve.

Nu hörde jag Bender och Fry ropa från Futurama. Men snart har jag kollat på alla.. Tror jag har lite American dad nånstans på datorn oxå, får bli mitt nya sömnpiller.

Kommentarer
Postat av: moster

Du borde ta på dig en Nanny- dräkt på fritids o dagis, svartbågade glasögon, så där sneda uppåt vid sidorna o en röd, skarpt röd kjol o kavaj, måla läpparna skarpt röda o sminka riktig skarpa kanter runt ögonen...;-) kanske en pekpinne i handen hela tiden som du viftar med lite hotfullt

2008-04-09 @ 07:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0