Jobb jobb jobb

Nu har jag jobb resten av veckan iaf.. Känns bra, men ändå inte, för på ons å torsdag skulle jag vara på ett fritids! Hoja, ungarna är läskiga när dom går på fritids tycker jag! Dom bryr sig verkligen inte om vad man säger till dom och använder mindre vackra ord.. Man blir ju rädd! Inte var det väl så på min tid när jag gick på fritids?! Ungarna blir jobbigare ju äldre dom blir. Dagisungar är ju skitlätta om man jämför med ungar på fritids.. Nåja, måste ju få ihop lte pengar så att man överlever nån månad till..

Elias har börjat prova på Mario cart, går inte sådär jättebra, men han har börjat svänga lite åt rätt håll ibland iaf..

Kan det inte sluta snöa nångång?! Det blir ju aldrig sommar.. Inte för det brukar bli sommar på ett bra tag, men ändå.

Kommentarer
Postat av: moster

Snart rattar nog Elias jättebra i Mario cart, det var ett kul spel faktiskt, fast jag var inte så bra på att ratta med den, Sebbe har ju nuförtiden inte såna spel...synd- fast roligast var nog super mario ,den äldre

2008-04-08 @ 09:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0