Irriterad!!

Varför funkar inte min media player för?! Jag klickar ju på den men inget händer?! Vad gör jag för fel?! Vavava?!
Måste prova en gång till..

Näää, den vill helt enkelt inte! Hoja.. Jag vill ju lyssna på musik en sväng! Hoja.. Hoja, hoooooja! Sånt här kan ju förstöra en hel dag ju!

Idag ska jag på stan å glo på grejer, men nu börjar ju Våra bästa år!! Har inte sett den på några dagar, nu kanske det har gått en timme eller två i serien! Det går ju så fooort där! Fast helt plötsligt har en 3-åring blivit tonåring fast det knappt har ått en dag i serien.. Undra om dom äter nåt växa-piller? Isåfall vill jag prova nån sån, fast jag vill inte bli äldre bara 4 meter längre, se hur det känns att vara längre än alla andra för en gångs skull.

Nä, kom på att jag skulle klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0