I byn

Sitter nu hos Gerda å resten å skriver lite. Åkte på fredag till mommo å idag var det pimpeltävling. Jag vann 45 miljoner kronor! Okej, inte riktigt, nu ljög jag en smula.. Jag vann inte ett skit! Elias fick en godispåse och en kåsa för 9 kronor.. Alltid nåt. Han käkade då upp alla godisar.

Hostar gör han oxå, som en tok. Fast han springer ju som en galning så det kan ju bero på det oxå.

Hör en unge grina här, å det är inte min! Halleluja! Så jag kan lungt sitta kvar å skriva lute intressanta saker.. Som att.. öhh.. Gick å la mig samtidigt som Elias igår, okej klockan var väl säkert närmare halv tio, men ändå! Jag somnade före honom.. Var så jäkla trött. Jag är inte en morgonmänniska, orkar inte kliva upp klockan 6 huuur länge som helst! Men på måndag har jag inge jobb! Fast Elias ska på dagis ändå.. För nog honom vid halv tio, ska göra lite spännande saker på stan, nä inte shoppa! Ska besöka roliga fk å af. Jeeeee! Dom är så roliga!

Elias tittar på film nu. Sitter stilla för första gången idag ungefär.. Fast han var ju ganska stilla när han sov, men annars rör han på sig mest hela tiden. Han kan öppna mommos sovrumsfönster.. Inte så bra. Han vill gärna gå ut den vägen.

Nä, ska försöka dra oss till mommo så man kan däcka Elias å sen äta lite karra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0