Dop å sånt

Igår dopade Marias unge sig i kyrkan. Elias höll sig ganska lugn. Han hade packat sin röda lilla lackväska alldeles själv och tog med till kyrkan. I den fanns en kikre, två pixiböcker och två potatisar.. Klart ungen ska ha med sig potatis! Han sov middag med en potatis oxå.. Han är normal jag lovar! Eller han är ju släkt med mig så det kanske finns lite konstiga gener i honom ändå.
Sen var det inflyttningsfest oxå. Hade roligt, sjöng singstar en gång men vann såklart inte.. Dumma Peka som aldrig låter mig vinna!

Snart.. Eller inte såå snart, men sen är det dags för lite mammamat! Skönt att inte laga egen mat idag. Fast jag är sugen på pizza.. Får se om jag kanske skippar det idag.. Måste ju spara mig till mammas mat ju!

Kanske köper nåt onyttigt och sitter hemma å kollar film idag. Lagom jobbigt en bakisdag som denna. Inte för att jag är så himla bakis, lite ont i huvudet å allmänt seg bara.

Jaja, jag hade en rolig kväll iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0