Dagis dagis

Jobba på dagis hela långa veckan. Men det är ganska lugnt där, finns väl några som kunde ha varit lite tystare.. Men man överlever iaf. Idag var det lite jobbigt ändå, alla småbarn hade säkert pratat ihop sig om att dom skulle gråta efter sin mamma minste en gång i timmen.. Inte så lätt att trösta småbarn som saknar sin kära mamma när jag bara är en töntig dagisfröken heller! Men dagen gick ändå å här sitter jag nu.

Igår såg vi Enchanted, den var faktiskt ganska bra.. En film som först är tecknad, en tjej kommer till verkliga världen å några till oxå.. Jaja, men den var ganska kul ändå.

Idag ska vi äta mat hos Peka! Visst kommer du ihåg det Peka?! Annars måste jag bli arg..

Blev ganska glad imorse sådär vid halv sex på morgonen.. Inte av att jag egentligen skulle ha vaknat klockan 6, det kanske jag inte blev så glad över.. Men min dag kändes lättare iaf!
Kanske allt jag gör är ett misstag, men då lär jag ju märka det sen. Det är mitt liv.. Tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0