Igår!

Igår hade E en bra dag! Med bra =inga större utbrott, satt ganska lugn vid matbordet, hjälpte mig med Malte när han hade ett utbrott. En rätt så lugn dag (för att vara honom) jag kände mig så glad på kvällen, sa även det till E.

Idag däremot.. Skrik, bråk, skriker -fuck you, gubbjävel, håll käften och allt annat han kan komma på. Slåss och sen skrattar om man får ont.
Säger man åt honom att sluta säger han att han inte bryr sig. Vägrar göra nåt, vägrar leklandet, vill bara vara hemma och spela dator och äta sötsaker.
När han blir på sitt hyper-humör så finns inget som lugnar honom, inget vi har kommit på iaf.
Nu efter en tinme eller två så fick han lite ro i kroppen och sitter nu och spelar dator.
Men när han är hyper så vill han inte ens spela dator..

Får se hur det går när Katja och gänget kommer.. Känner mig lite orolig. Och ledsen för hans skull, folk blir irriterade och arga när han slåss och är uppkäftig.
Utan medicin= Hyper, slåss, ibland lugn.
Med medicin= Lite lugnare på dagen men ofattbara, hemska utbrott på kvällen.
Så.. Ja. Vi väljer då alternativet utan medicin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0