Mammamammamammamamma

Kokning av hjärnan pågår.

-Mamma, titta på min gubbe
-Jag ska bara äta frukost
-Mamma kom
-Snart, ska äta frukost
-Mamma kom
-Jag kommer när jag ätit färdigt
-Mamma kom
-Snaaaaaaaart
-Mamma kom
-............
-Mamma kom
-Mmmmm.. Alldeles strax, två tuggor kvar
-Mamma kom
-Jaaaaaaaaaaaa

Han spelar minecraft, jag kollar sjuttioelva gånger på vad han gör, sen säger jag att nu ska jag äta frukost så jag kan i te komma och titta på en stund (drömmer om att äta frukost ifred, en av mina högsta önskningar..)
Men..
-Mamma kom
-Mamma kom och titta
-Mamma kom
-Mamma kom då!
-Mamma kom och titta vad jag gör
-Mamma
-Mamma
-Mamma kom

Alltså. Sitta och äta frukost (eller äta överhuvudtaget) utan att resa sig från bordet, finns sånt på riktigt? Eller är det bara sånt som folk utan barn kan göra?
Eller när barnen sover/är nån annanstans/är inlåsta i garderoben?

Varm mat är en lyx. Funderar på hur det skulle vara med stumma barn. Eller guldfiskar.

Nä, barn kan ju vara roliga, haha-roliga. I land undrar jag -What the fuck tänkte jag med? TVÅ barn?!
Äh, jag skulle inte vilja leva en sekund utan dom, så ni behöver inte ringa soc, dom är mitt allt. Jag är bara lite trött och grinig på morgonen. Barn är ljuvliga. Speciellt när dom sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0