Jag ser ljuset!

Nu kan jag andas. På riktigt. Har kommit ur den värsta dimman, det där äckliga mörkret som har hållt mig fången så länge. Jag känner mig.. Fri på nåt sätt.

Är ännu inte helt bra, men det tar väl ett tag. Men nu orkar jag med barnen mycket mer, orkar städa och laga mat. Är gladare. Känner ingen stor ångestklump i bröstet dag ut och dag in.

Är inte dödstrött vareviga dag, orkar vara vaken hela långa dagen utan att däcka i soffan framåt 15-tiden.

Jag känner mig.. GLAD!!

Piller kan göra underverk.. Utan dom hade jag fortfarande legat som en zombie i soffan, fortfarande varit orkeslös och irriterad på barnen, då hade jag fortfarande inte orkat städa, tvätta eller laga mat.
Nu orkar jag.
Det är så jäkla härligt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Mmm låter gott, vad går du på?

2012-03-23 @ 20:32:20
Postat av: mamm

Härligt!Alla har rätt att må bra :)

2012-04-01 @ 16:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0