Snart börjar han ettan!

Hur blev han så stor? Och hur blev jag så gammal?!
Var på skolavslutning i kyrkan igår, Elias klass sjöng broder jakob på svenska, engelska, finska, samiska och thai och så sjöng dom nån som hette sommarlov.
Tänk att han har gått färdigt förskoleklass.. Han börjar lixom ettan! Helt sjukt.

Malte börjar oxå bli till åren, han har bestämt sig för att sluta helt med blöja nu oxå. Hemma har han inte haft blöja på väldigt länge, han har haft på natten men slutat med det oxå nu.
Har endast blöja på vilan när han är på dagis, annars helt blöjfri.
Jag tjatar och frågar jämt -Är du kissis? -Behöver du kissa?
Som igår i kyrkan.. Stackars barn när morsan frågar tusen frågor om ens kisseri! Men ville inte att han skulle kissa ner sig mitt i kyrkan ju..
Men han höll sig och kissade innan han gick och la sig på kvällen istället.

Undra om han slutade med blöjor bara för att jävlas.. Vi hade nämligen typ dagen innan han slutade helt köpt ett helt paket med blöjor! Vilket slöseri!


Mina små söta bebisar, nu är ni snart så stora att ni flyttar hemifrån. Ibland går tiden alldeles för fort. Och ibland går inte tiden fort nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0