Sova hela nätter..

Nu har Malte sovit hela natten TVÅ nätter i rad! Han börjar bli frisk alltså.
Vi har haft hans spjälsäng brevid våran säng, eller just nu är det min och Elias säng. Elias vägrar nämligen att sova i sitt rum, han vill sova med mig. Inte med Jonne för han snarkar..
Jag gillar att ha båda mina småpojkar i samma rum när jag sover, då har jag koll på dom..

Idag är jag och Malte hemma, han är fortfarande lite hostig, speciellt om han är ute i kylan, så han får friskna till ordentligt innan det är dags för dagis igen.

Nåt helt annat.. Vi måste få ordning här hemma! Allt är kaos, i hallen ligger alltid alla kläder i en megahög på golvet, krokarna räcker inte riktigt till. Behöver mer förvaring där, men vi är så jäkla sega på att fixa saker och ting. Skulle vilja tapetsera där först. Men det kommer nog att dröja ett bra tag innan vi gör det.. Sega som vi är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0