Hemma.. Igen

Hann jobba en dag iaf. Jonne var hemma igår men nu är jag hemma med Malte. Igen..
Han hostade tills han kräktes upp vällingen imorse, pigg är han iofs, men inte så kul att vara jättehostig på dagis. Hostar inte på nätterna längre iaf så det finns väl hopp om bättring. Hoppas jag. Annars går jag under.

Det var så härligt att jobba igår, har saknat det!

Köpte lite pysselprylar igår så man har lite underhållning några minuter när man är hemma och ugglar med barna. Köpte klistermärken, tuschpennor, saxar, ritblock och.. Det kanske var allt. Jag har klippt ut grejer från tidningar som Malte klistrat in i sitt block. Detta var underhållning i säkert 10min!!

Gjorde smoothie imorse igen, Elias måste få nåt lite nyttigare i sig än sin äckliga sockriga fruktyoghurt..
Så jag mixar yoghurt, lite juice, blåbär, hallon, linfrön och avokado. Lite syrligt men han dricker det. Jag och Malte oxå för den delen. Den enda som klagar är gubben i hushållet..

Nu tittar vi på djungelhjuuuul! Den är ju så braaaaa..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0