Bästa lämningen ever!

Kommer till dagis, klär av Malte för dom skulle vara inne. (Inte så roligt väder och det var väääldigt få barn)
Han öppnar grinden, går in på dagis, säger -Hejdå mamma! Och går in!! :O
Bara sådär, ser sig inte om, bara lämnar mig i hallen.
Det har ALDRIG hänt innan!
Annars brukar lämningarna se ut såhär:

Kommer in på dagis, (oftast är dom ute på fm) går ut på gården med Malte fastlimmad runt min hals, han vägrar titta på dom andra barnen, försöker jag sätta ner honom så grinar han och säger neeeeeej mamma!!
Försöker få honom att leka, sitter brevid honom, fröknarna försöker få honom att leka. Ibland går det, men oftast inte.. Får då lämna över honom i frökens famn, gråtandes. Ont i hjärtat, men säger glatt hejdå till honom..
Han slutar grina så fort jag gått, men det känns ändå skitjobbigt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0