Slutkörd..

Jonne skulle väl egentligen vara ledig idag, men sånt brukar inte existera på hans jobb.. 16 skulle han försöka komma hem. Men inte trodde jag på det heller. Nu är klockan snart 20 och jag väntar fortfarande på att han ska komma hem.. Nu skulle han iofs handla lite innan han kom hem så..

Men BÅDA barnen sover nu!! :O
Elias ligger brevid mig här i min säng (jag ligger kvar, det var ganska skönt) och Malte ligger i spjälsängen här brevid.

Och nu andas jag ut. Barnen har bråkat, lekt, sprungit, hoppat, vrålat, duschat och blött ner hela jäkla toan.. Ätit, vrålat lite till, bråkat mera, byggt med lego och nu sover dom gott. Och jag ska kolla tv och vänta på att kocken kommer hem och gör lite middag som vi sådär lyxigt kan käka framför tv:n. Tänk att äta VARM mat! Bara det är ju lyx! Annars är man ju en betjänt som ska serva med mjölk, vatten, torka all denna mjölk/vatten som spills, fixa mer mat, ny gaffel osv osv.

Och får inte glömma cola zero! Och lite mörk choklad efter maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0