Tack Nina!

För att du var så snäll och fixade till min blogg som såg hemsk ut innan. Nu går jag in några gånger om dagen bara för att titta hur den ser ut!

Malte är på dagis, han trivs bra där. Somnar ganska lätt och leker och har det bra hela dagarna. Nu går han bara 9:30-13:30 när jag är "ledig" (ledig=arbetslös)
Men nästa vecka blir det längre dagar, då ska jag gå brevid som personlig assistent hos en ny jag aldrig har varit hos.

Elias har det bra i skolan, blir sur när jag hämtar honom så tiiidigt! (kl.15) Idag hämtar jag honom 15:30 tom!
Dom har gympasalen 14:30-15:30 så han vill vara med på hela timmen, dom brukar ha så roligt då.

Sen drar vi iväg till brottningen kl 17, måste komma ihåg att ge barnen mat innan bara.. Så stackrarna inte svälter ihjäl där.

Kommentarer
Postat av: mamm

WOW WoW wow vad snygg sida!!!

2011-09-07 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0