Malte 2 år!

Nu är min lilla bebis inte så liten längre.. 2 år är han visst nu.
En envis, glad, tjurig, kan-allt-själv, härlig 2-åring.

Han föddes 23:27 ( tror jag..) så han ville verkligen födas just den 20 november som Ellen och Saga.
Vid 20-tiden (för två år sedan) hemma började jag känna lite värkar, inte onda eller starka, men dom kändes.
Kändes inte i magen alls utan i ljumskarna, det var där det kändes hela tiden.
När värkarna var regelbundna stack vi till g-vaare. Lungt i bilen, värkar men inte jätteonda.
ONT gjorde det när jag klev in på förlossningen och var tvungen att röra på mig. (vi kom väl in vid 23)
Vattnet gick när dom skulle kolla hjärthjud och jag fick gå till en annan sal med vatten rinnande efter benen.. Mysigt.
Upp på sängen, krysta, bebis ute.

Min Malte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0