Imorgon..

Imorgon åker Jonne iväg å jag ska överleva med mina två barn.
Packa väskor till dagis/skola, stiga upp i tid, få dom i ordning innan vi ska iväg, sen att verkligen KOMMA iväg!
Jobba, hämta barn, laga mat, underhålla dom en stund och sen få dom i säng.
Det låter ju inte så svårt väl?

Men jag har ångest redan nu. Alla (inkl jag) kommer att skrika, bråka och grina.
Det kommer att bli tufft.

Jag känner mig så.. Borta. Glömmer saker, får inte fram vissa ord. Min hjärna känns som mos.

Har fått tid hos en kurator nästa vecka. Snacka lite skit eller nåt.
Hon verkade lite svamlig när jah pratade med henne på telefon. Men men, det kanske blir bra.

Sätter un en bild så det ser lite roligare ut här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0