Tålamod?

Jag äter nyttigare än förut, rör på mig mer än förut, varför är jag inte smal ännu då?!

Jag skulle vilja vakna upp och vara smal, men jag fattar ju själv att det tar ett tag att gå ner i vikt, men jag har inte så mycket tålamod, vill jag nånting så ska det ske NU och inte om en dag, vecka eller månad.

 

Det tog ju ett tag att äta upp sig till denna storlek så det tar ett bra tag att.. Öhh, äta ner sig.

Men försvinner ryggfläsket av att bara jogga? Eller kommer jag ha mina extrabröst på ryggen resten av livet? Inte speciellt snyggt om jag får säga det själv, ryggbrösten är ju för tusan större än dom på framsidan!

 

Men hängmagen kommer nog alltid att vara kvar tyvärr, men det får jag leva med.

Jag vill vara TRIVAS med mig själv, kunna se mig i spegeln utan att börja grina..

 

En vacker dag hoppas jag att jag vaknar upp och är smal..are.

 

Började på 68kg (Hoja!) och imorse vägde jag 64.1kg. Så det går sakta neråt iaf.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Heja dig!

2011-06-06 @ 10:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0