Ensam hemma

Jahapp, så fick jag nu vara ensam hemma. Lägenheten är städad, tvätten är tvättad och väntar på att få hängas upp, jag har ätit ifred och duschat ifred. Nudå?

 

Väldigt lungt och skönt hemma, men nästan för lungt.. Jag blir ju nästan rastlös.

Ska jag sy gardiner till barnens rum kanske? Hmm.. Då har jag ju nåt att syssla med iaf.

 

Hoppas jag får sova ut riktigt länge nu och inte vaknar vid 7 bara för att. Nog för att det skulle vara sovmorgon, Malte har velat stiga upp 05:45 några dagar nu, men då är det ju NATT fortfarande! Men han tror inte på mig, det är ju ljust ute, så då måste det väl vara morgon?

Mörkläggningsgardiner kanske vore nåt..

Vi har såna som ska upp i vårat sovrum, men dom väntar fortfarande.. Man måste borra upp dom och vi har ingen borr. Funkar silvertejp tro?

 


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 08:56:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0