Slutfestivalat

Eller det var det ju redan igår.. Tiidigt imorse då.

 

Har haft riktigt roligt, druckit några öl (inte för många utan alldeles lagom) dansat, ätit wokad älg (som var hur gott som helst!) umgåtts med roliga människor och skrattat. Och lyssnat på lite musik oxå förståss.

 

Var knappt bakis alls i söndags efter 2 dagar av festivalande. Men jag tog det lungt och drack lite vatten där på festivalen oxå.

Barnen har haft det skoj där oxå, men dom fick inte följa med på kvällen.. Eller jo, Elias gick med sin fammo och tittade på Eric Saade och han hade haft det trevligt. Så roligt för honom att oxå få gå och glo när nån sjunger.

 

Om TVÅ veckor ska jag börja jobba! Det är ju så snaaart! Nog för att det ska bli skönt.. Men ändå, dessa två veckor är alltså sista tiden av min föräldraledighet med Malte, sen börjar det där verkliga livet, dagis, jobb, hämta/lämna, stressa, väcka, jobba sent och allt annat som hör till.

Malte börjar dagis den 22 augusti, eller börjar skolas in då. Samma dag börjar Elias i skolan (Eller ja, förskoleklass) och då blir ju han stor.. Min lilla pojke ska gå i skolan med andra större barn. Läskigt..

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 15:02:23
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0