Länge sen sist..

Har inte ork/lust att blogga längre, sen att datorn har tjorvat gör inte det hela lättare.

 

Men här har vi det typ likadant som för.. Ja, sist. Elias springer, skriker, hoppar, klättrar, busar, kramas, spelar och äter.

Malte gnäller, busar, klättrar, klättrar, klättrar, äter och sover.

Jag är trött, trött och ibland lite mindre trött.

 

Idag åkte Jonne iväg på utbildning och kommer tillbaka på ons natt. Hur trött kommer jag inte att vara då?!

Fan.. Koffeinpillrerna är slut oxå! Kanske vi har nåt äckligt kaffe hemma istället då.

 

Och fet(are) har jag blivit. Hur i h-vete slutar man med karra å dålig mat? Jag försöker gång på gång, det håller kanske en vecka eller två, men sen är jag tillbaka i sockerträsket igen och knarkar. (Inte riktigt knark) Sen äter jag godis dagligen i typ en vecka, tänker att Nääää, nu får det vara nog! Slutar ett par dagar, råkar köpa godis och får börja om igen.

Jag vill inte bli fetare, men det är ju JAG som måste göra nåt åt det, fan vad värdelös man känner sig.

 

Elias lite innan 2 år. Typ i Noas ålder, Elias hade ju hår då. Jag minns honom som flintis tills han var 4 typ..

Men här är han svettig eller nyduschad. Han får fortfarande såna lockar när han blir svettig. Så sött så.

 

Osvettig såg han mest ut såhär..

 

Nä, kom just på att Elias fortfarande spelar tv-spel, kanske att han får gå och sova istället,klockan är ju ändå 22.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0