Loppis!

Imorgon är det dags.. Loppis! I lokalen på porfyrvägen 6 mellan 11-15. Jepp jepp. Negativ som jag är så antar jag att inte en enda människa kommer.

 

Var hos mamma å käkade köttbullar idag, lika gott som vanligt. Noa var väldigt intresserad av Maltes rumpa när Malte stod halvnäck vid kylskåpet. Vi fick höra -Ohhhhh flera gånger. Han klappade och pussade Malte på rumpan, satte ansiktet mellan skinkorna (nåja, nästan) på honom och.. Ja, inte vet jag, luktade? Försökte peta mellan skinkorna oxå. Spännande med bebisrumpor minsann.

Malte märkte knappt av nåt och fortsatte leka med alla magneter som fanns.

 

 

Nu ska jag nog gå och sova, få se om jag kan slita bort Jonne från soffan och slippa gå och lägga mig ensam..

 


Kommentarer
Postat av: Peka

Dom är roliga dom där små puckona ;)

2010-09-18 @ 23:54:19
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lina

vilken söt blogg:)

hur mår du idag?

2010-09-27 @ 22:00:29
URL: http://linawendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0