En vecka med lchf

Om man inte räknar med lite fusk i form av bröd, lite thaimat på marknaden och.. Ja, säkert nåt mer. Men inget godis på hela veckan! Eller ja, mörk choklad har jag ätit då och då, men det är faktiskt helt okej.

Vikten står ganska stilla däremot.. Vägde mig imorse och vägde 69kg.. Men jag skyller på mensen, brukar gå upp i vikt då. Får se nästa vecka om jag lyckas gå ner till.. 68 iaf. Bara det inte går uppåt är jag glad.

 

 

Tacogratäng som jag slängde ihop till lunch, inte ofta jag lagar riktigt mat till lunch, eller iaf inte förut. Då blev det mest mackor eller fil. Inte så jättebra kanske.

Idag åt vi hamburgare, inte sånadära frysta utan gjorda på köttfärs. Jag gjorde egen dressing med creme fraiche och vitlök, riktigt gott blev det.

Idag var jag, Elias och en sovade Malte ute på promenad bakom huset.. Eller ja, ganska långt bakom huset. Vädret var riktigt fint, Malte sov gott, Elias var på bra humör och jag kände mig riktigt glad, hade energi och.. Var glad helt enkelt.

 

 

Min fina pojke

 


Kommentarer
Postat av: Katja

Härligt med gladdagar!!

2010-09-06 @ 21:55:21
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: @Receptomaten

Åh, tacogratäng! Tack för påminnelsen!

2010-09-07 @ 09:30:44
URL: http://receptomaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0