Smal..!

Jag vill bli smal.. Eller iaf smalare.. Eller iaf bli av med den äckliga degmagen och fläskryggen. Men av någon anledning går jag inte ner i vikt.. Uuundra vad det kan bero på, inte mina dåöiga matvanor och brist på motion, nejnej, det måste vara något annat..

 

Sist jag gick ner i vikt så kändes det som om det gick ganska lätt, antingen minns jag fel eller så var jag mer motiverad då. Men hur ska jag bli motiverad nu? Räcker det inte som motivation och se sig i spegeln och antingen bli gråtfärdig eller vilja kräkas för att man ser hemsk ut? Tydligen inte.

Måste verkligen gå ner i vikt, fan jag skäms ju när jag går utanför dörren, okej jag skäms bär jag är hemma oxå, men här är det inte lika många som ser mig.

 

Jag var ju smal en gång i tiden (Eller om man jämför med hur jag ser ut nu då) Varför var jag inte nöjd då? Varför tyckte jag att jag var tjock då? Blir man aldrig nöjd? Eller är det min hjärna det är fel på? Dåligt självförtoende? Det vet jag inte hur man fixar. Så jag får helt enkelt banta och hoppas på det bästa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0