Ska alla ut idag?

Är det bara jag som ska sitta hemma idag? Alla andra verkar gå ut och dricka öl och ha roligt. Bitter? Neeejdå, bara avundsjuk på alla öldrickare.  Dumma er!

Sist jag var ut var på kirunafestivalen, sist jag var på krogen var nog nyårsafton 2008.. Känns som om det var ett tag sen. Men nångång här i framtiden ska jag oxå dricka öl och ha roligt. Kanske man måste känna fler folk som man kan festa med, alla har ju barn och kan ju inte dricka öl stup i kvarten. Jag oxå för den delen.

 

Nä, jag får trösta mig med att gå på stan och uggla en stund. Om vi hinner dit innan det stänger då..


Kommentarer
Postat av: peka

Jaag ska inte ut! Vilka är det som ska ut då??

2010-10-09 @ 12:01:21
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: nina

jag har varit ute idag! gick till coop och leklandet och sen hem igen. såg inte så många ute.

2010-10-09 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0