Gnälligt inlägg igen

Jag vet, jag gnäller för mycket.. Men det skiter jag i just nu, för hur mycket jag än gnäller så gnäller Malte ännu mer. Han vill inte vara på golvet, inte i famnen, bara skrika och gnälla. Han är nöjd medans han och Elias leker i Elias rum, men Elias blir less efter några minuter trots mutor..

 

Jag är så slut i kroppen, orkar inte städa, det ser hemskt ut här hemma, disk över hela diskbänken, leksaker på alla golvytor, skräp överallt, gnälligt barn på golvet, en hoppig unge i soffan. Jag behöver vila!

Jonne slutar 18, kommer väl hem kanske 18:30 och ska iväg före 20 för att träna så jag får lägga barnen själv oxå. Jag behöver semester! Jag känner mig bara så.. Trött, less och orkeslös. Fan vad jag gnäller


Kommentarer
Postat av: Peka

Man FÅR gnälla när det är jobbigt! Man SKA!

Går det inte att du är här nån kväll eller nåt? Eller gå till Sofie fler gånger, där kan du ju promenera hem sen.

2010-10-06 @ 17:04:09
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har startat ny färgglad blogg kika gärna in o tyck till vad du tycker om jag ska ändra något :D

2010-10-06 @ 17:55:15
URL: http://lorellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0