Blyg..

Varför måste jag vara blyg för?

Varför kan jag inte vara som andra som vågar prata med folk?

 

Jag vill kunna prata med folk, mer än att säga -Öhhh..

Vill träffa folk och få nya vänner men nej.. Det är knappt så jag vågar prata med mig själv. (Okej, där överdrev jag väl en smula)

"Men det är väl bara att börja prata med nån" Fast det är inte så enkelt, allt jag säger måste jag tänka ut i förväg och om jag pratar med nån så kan jag tänka på samtalet i evigheter, Varför sa jag så? Nu måste ju hon/han tycka att jag är en idiot som sa det.

 

Jag vill träffa folk, men intalar mig själv att jag är för fet/ful/tråkig för att ens vara värd att prata med.  Ingen vill ju umgås med en tråkig människa heller.

 

Nu ska jag sluta gnälla, iaf för en stund.

 


Kommentarer
Postat av: nina

nya kompisar får man väl oftast när man är liten :P vuxna gör inte sånt...

2010-10-02 @ 18:31:11
Postat av: Peka

Jag har tvingat mig att prata med folk, men jag har ju inte hittat dom själv, sånt kan inte jag heller så jag snor kompisars kompisar :P

2010-10-02 @ 21:10:34
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: mammen

Hehee..precis så känner jag också...eller kände,förr var det outhärdigt hemskt, nuförtiden när jag är 50+ bryr jag mig inte så mycket

2010-10-03 @ 21:27:39
Postat av: Katja

Man måste bestämma sig, sön bara göra det. Inte sjutton vågade jag heller prata förr, men nu skiter jag i det, oftast. Fasst visst är jag feg och blyg många gånger....

2010-10-04 @ 22:37:16
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0