Är inte dagen slut snart?!

Jonne jobbar helgen, har haft Peka och Noa här nästan hela dagen, skönt med sällskap även om barnen har varit lite.. Ja, lite som barn. Var ute en sväng, men det gillades inte riktigt av dom två små. Nu är det bara jag och barnen kvar, Jonne, som skulle ha slutat 18 har inte slutat än, får se när han kan komma hem.

Fanns visst ingen som skulle jobba natt och han kanske inte skulle orka jobba hela natten och sen börja 06 imorgon igen.. Jaja, men han jobbar väl till midnatt eller så, säkert längre..

 

Nu ska jag väl börja göra i ordning lillen, han börjar bli trött. Jag oxå för den delen, men jag får inte vila ännu, två barn som still going (ganska) strong här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0