Shoppat skor

Inte till mig själv.. Idag iaf. Har köpt till mig för nån vecka sen eller så, men jag hatar nya skor. Jag får alltid skavsår, dom är knoliga och hårda och inte alls som mina trasiga skor som är gjorda för mina fötter! (Som jag har gått in i några år då..)

Just ja, skor till barnen var det ja. Elias behövde nya, eller ja, hans gamla luktar så ruttet, fotsvettigt och.. Äckligt så dom får han ha på dagis.. Stackars fröknar. Nåja, här är nya skorna. (Halva priset, hade kostat 199:-)



Men tänk om Maltepalte skulle bli avis.. Så han fick nya skor han oxå.



Dom kan vara lite små.. Svårt att trycka i en bebisfot i en sko måste jag säga. Även om dom är mjuka. Skorna alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0