Överkörd

Känner mig överkörd av en ångvält idag. Har varit så trött så trött. Har sovit dåligt, eller det gör jag nästan varje natt nuförtiden. Ligger ju bara på en sida eftersom jag ammar och somnar på sidan. Så varje morgon känner jag mig som en 99-årig tant med ryggskott. Mindre trevligt.



Snart når ungen överallt!

Elias har fotat Malte..




Noa tog en genväg över Malte.. Malte brydde sig inte direkt. Bra att ungen blir härdad. Ja, eller det blir han nog med en storebror som Elias oxå.



Man får väl gå i gåstol fast man kan gå?


Har ätit skitgod mat idag, köttbullar, sås,potatismos och stekt lök, hur gott som helst, åt hur mycket som helst och blev hur mätt som helst. Tack Jonne för maten! Jo ar de grejtest!

Sova sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0