Galen!

Det är tortyr att inte få sova ordentligt!
Malte har nu två nätter i rad vaknat efter att han har ammat och pratat, gnällt, vänt och vridit på sig, jag vill ju bara få sova lite! Är det för mycket begärt?!
Ska försöka vänja honom vid flaska på natten så Jonne kan hjälpa till, jag kommer annars att gå in i en tegelvägg och stanna där ett tag.

Men imorgon åker Jonne iväg tiiidigt på morgonen och kommer hem ons kväll.. Jeeee vad kul! Speciellt när man är en zombie. Hoppas det blir en bättre natt inatt annars.. Vet jag inte hur jag ska överleva

Kommentarer
Postat av: peka

Det ÄR fan värsta tortyren att inte få sova!!

2010-05-31 @ 23:16:51
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0