Sjalat på stan

Hade min nya sjal när jag, Malte och Elias gck på stan en sväng idag. Jonne fick vara hemma och snora själv.
Väldigt mycket skönare än trikåsjalen måste jag säga, mer avlastning å den satt bättre.
Sjalen är en bb-slen och är över 5m lång! Härlig färg har den oxå.

Imorgon är det då dags för det där frisörbesöket.. Har ingen som helst aning om hur jag vill ha det. Hade velat ha kort-kort och lugg.. Men får se vad jag kommer ut med tillslut.

Jag vill bli smal! (-are) Kanske måste man sluta med godis då.. Hmm, måste fundera om det är värt det.. Kan man inte bara trolla sig smal? Eller bli smal av att äta godis?! Är så less på mitt äckliga fläsk, skäms när jag går utanför lägenheten, skäms för mig själv när jag tänker på hur jag ser ut. Vill inte ha en flodhästs kropp!! Men min hjärna vill ha socker, får nästan abstinens när jag inte får socker, får ont i huvudet och blir alldeles.. Arg och galen. En släng av sockerberoende kanske?!
Nästan värre än nikotinberoende.. Eller det är nästan värre.

Kommentarer
Postat av: nina

ja cigg går ju inte ens att äta!eller går å går.

men det är ju inte sååå länge sen du fått barn vettu.

2010-03-11 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0