Så väldigt trött..

Inte för att jag har sovit speciellt dåligt, Malte har väl bara ätit kanske tre gånger inatt och jag somnar ju om direkt han börjar äta. (Han oxå för den delen..)
Men jag är ändå så trött.. Eller orkeslös kanske är ett bättre ord. Tänkte gå på öppna förskolan, men jag orkar inte klä på oss och gå ut.. Samma med att gå på stan, ooorkar inte!
Vill bara sitta framör datorn eller tv:n och göra inget just nu.
Orkar inte hälsa på nån, men folk får gärna komma hit.. Då slipper ju jag gå ut iaf.

Tur att Malte är en sån underbar bebis och sover, sover och sover.. Han tredje sovpass idag och klockan är bara 13. Okej, dom två första sovpassen var inte så långa, kanske 30min, men nu har han sovit 1½ timme iaf.

Borde städa
Borde tvätta kläder
Borde ta fram nån mat vi kan äta till middag
Borde.. Ja, jag borde göra mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0