Roooosa


En rosa tygblöja på min lilla gullunge! Fick i paket igår.. Har köpt några såna och en ny sjal!

 Ja, jag ser mongo ut och ja, jag är otvättad och ja, jag har långkallingar på mig.. Men titta inte på mig, titta på sjalen! Knöt bara den lite snabbt, Malte var lite gnällig och hungrig och jag måste träna på att knyta några gånger till innan det sitter.


Malte griper tag i saker mer och mer. Min stora bebis! Okej, han är inte så stor att han skaffar sig tänder som vissa andra bebisar.. Malte kommer nog att vara både hårlös och tandlös i måååånga månader till!

På fredag ska jag klippa mig.. Men hur?! Kortare iaf, men huuuur?!

Kommentarer
Postat av: nina

ja malte är sååå efter!hur jälla många sjalar behöver man?! jag tycker du ska klippa rak lugg som du hade när du var uuung!

2010-03-10 @ 10:30:15
Postat av: Katja

Vilken goding!! Vad är det för sjal?

2010-03-10 @ 18:22:41
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: peka

Sjalen såg ju jätteskön ut! Jag måste komma å glo blöjorna å se vilken jag ska haa

2010-03-10 @ 22:33:50
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0