Luleåååå

Där har vi varit i helgen min lillasyster och min bebis. Shoppat har vi gjort, ätit hotellfrukost och shoppat lite mer. Fast jag tror Peka shoppade mest, jag hade en bebis som distraherade mig.. Kan jag skylla på. Jag shoppar som bäst framför datorn, har just hämtat ut ett paket med tygblöjor som jag har köpt.
Luleå var det kanske jag skrev om, vi har haft det bra iaf.
Bilder finns inte på denna dator så det får jag sätta in ikväll, eller nån annan dag. Jonne sover i sovrummet där andra datorn är. Han ska jobba natt den stackaren.

Min bebis sover i sjalen nu, mysigt och varmt. Min lilla älskling är nog slut efter allt shoppande, han sov som en stock inatt tills storebror "råkade" väcka honom vid 8-9 eller när det nu var.

Nää, ska klicka vidare medans lillen sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0