Coopat

Med Peka, Noa och Malte idag. Promenerat fram och tillbaka minsann! Inte så jobbigt som jag trodde.
Åt på Frasses när vi kom fram, båda ungarna var vakna så nåt måste man ju göra då..


Malte lånade Noas vagn en liten stund, hans mamma tänkte att hon skulle få äta ifred, men nej nej, han vill inte sitta ensam inte! Famnen ska det vara!


Noa satt minsann själv! Här visar han upp sina tänder oxå.


Min lilla nakenfis !

Har en film där Malte skrattar så gott när Jonne kittlar, men han är naken där. (Malte var naken, inte Jonne, Jonne hade kläder på!) Så den filmen får vara kvar på min dator.
Men ja, han har börjat skratta så det låter! Och man blir så glad när man hör det!

Efter Coop så var orkanen Noa och hans mamma på besök. Den ungen vet hur man röjer minsann! Tänk att den lilla bebisen fyller ett år om en månad!

Elias är i byn med mamma i helgen. Ganska skönt är det faktiskt.. Men saknar min stora tornado ändå, det är väldigt tomt utan honom.

Kommentarer
Postat av: Katja

Dom är allt bra söta dom där killkusinerna!

2010-03-08 @ 21:44:54
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0