Smal..?

Blir man lyckligare om man är smal? Jag tror det.. Det skulle nog jag bli iaf. Just nu är jahg inte smal på något vis, vikten går upp istället för ner.
Skäms.. Det var inte såhär jag skulle se ut efter tt Malte kom ut, jag skulle ju bli smalare!
Blir avis när jag ser smala människor, jag vill oxå!

Jag vet, bara att sluta äta godis.. Men det är inte så jävla lätt, det funkar några dagar men sen går det bara inte. Dumma, äckliga jag! Får ångest bara jag tänker på hur jag ser ut, en fet boll med degig stor jävla hängmage!

Å så ska man på bröllop och se ut såhär. Fan. Vill helst inte att folk ska se mig alls. Inte förrän jag är smalare och lyckligare. Ja, jag är inte olycklig nu ifall ni undrar, älskar mitt liv, men inte mig själv. Fan. Sov istället för att skriva här! Jaja.. Sova


Kommentarer
Postat av: nina

haha nå så hemsk ser du nog inte ut att du måste gömma dig..... men du kan ju gå med i anonyma godisätare....det är tungt...men du har ju erkänt i af första steget

2010-06-14 @ 08:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0